5 typov väčšieho bruška, ktoré nie sú spôsobené nadmernou hmotnosťou

41653
Čítať
VIDEO: Ako čo najrýchlejšie vypracovať bruško? S týmto cvikom vám na to stačí len 6 minút denne

Niekedy sa zdá, že brucho neznižuje svoju veľkosť, napriek nášmu najlepšiemu úsiliu.

Našli sme rady od Jamesa Duigana, hviezdneho trénera, ktorý vycvičil Elle Macphersonovú a Rosieho Huntingtona-Whiteleyho, a zistil príčiny nechceného rastu okolo pásu.

AP

#5. Vankúšikové brucho

Rozlišujúca funkcia:

„Vankúšiky“ na vašom bruchu a bokoch.

Príčiny:

    • Sedavý spôsob života
    • Nadmerná spotreba alkoholu
    • Veľa cukru a rafinovaných sacharidov (sušienky, koláče a biely chlieb) alebo škrobové sacharidy (cestoviny a ryža) vo vašej strave

Ako sa ho zbaviť:

  1. Pite menej alkoholu.
  2. Prehodnoťte svoju stravu. Vyhýbajte sa špeciálnym dietetickým výrobkom a nízkotučným potravinám. Rozhodnite sa pre vajcia, chudé mäso a zeleninu, ako aj zdravé tuky, ako sú avokádo, orechy a ryby s vysokým obsahom zdravého tuku.
  3. Nájdite si čas na cvičenie. Nemusíte ísť do telocvične – dlhé prechádzky spojte s drepmi, výpadmi a to všetko doma.

Špeciálne pokyny:

Fyzické cvičenie a správna strava sú hlavné. Oboje vám umožnia vidieť, ako sa vaše bruško pomaly zmenšuje, a to vám dodá silu pokračovať.

#4. Brucho v dôsledku stresu

Rozlišujúca funkcia:

Tuk je koncentrovaný okolo pupku a brucho je napnuté, nie voľné.

Príčiny:

    • Chronický stres (vysoké hladiny kortizolu)
    • Často vynechávate jedlo
    • Veľa kávy
    • Syndróm dráždivého čreva
    • Nezdravé jedlá (solené orechy, zemiakové lupienky atď.).

Ako sa ho zbaviť:

    1. Choďte spať skôr. Spíte krátko a zle pod stresom, čo narúša produkciu leptínu, hormónu, ktorý pomáha regulovať chuť do jedla a metabolizmus.
    2. Relaxujte pred spaním. Dychové cvičenia, dlhý kúpeľ alebo meditácia urobia divy. Takéto užitočné návyky vám pomôžu dobre spať. Obmedzte svoju nočnú spotrebu kávy (nepijte viac ako 2 šálky denne).
    3. Nepreťažujte svoje telo cvičením. Nadbytočné kardio zvyšuje len hladinu kortizolu. Upokojiť sa vám pomôžu dlhé prechádzky či jóga. Hlavne to nepreháňajte.
    4. Zahrňte horčík do vašej stravy. Horčík je „relaxačný“ minerál, ktorý sa nachádza v tmavozelenej zelenine, orechoch a pšeničných otruboch.

Špeciálne pokyny:

Pred spaním si doprajte harmančekový čaj a chvíľku jógy. To pomôže znižiť hladinu kortizolu a vaše telo sa upokojí.

Čítať
Z tohto dôvodu máte nafúknuté brucho! Ako sa zbaviť nadúvania? S týmto to dokážete
AP