7 dňová diéta, ktorá sa stáva po celom svete veľmi populárnou. MÔŽE JU PODSTÚPIŤ NAOZAJ KAŽDÝ

Dôležitým faktorom pre dosiahnutie požadovaného výsledku, je podľa dietologičky pozitívny prístup a aktívny životný štýl. Jej obľúbené motto znie: „Náš život je odrazom našich myšlienok.“ Jedlo by malo byť pre vás zábavou, ale jeho kvalita a množstvo by malo byť prísne pod kontrolou.

Jedálniček

#1. Pondelok

Raňajky – šťava alebo smoothie z čerstvého ovocia a zeleniny s otrubami
Desiata – šalát z varenej repy a mrkvy, slivky s vlašskými orechmi pokvapkané rastlinným olejom
Obed – varené kuracie mäso so špenátom
Olovrant – grapefruit
Večera – 100g nízkotučného tvarohu, zeleninový šalát dochutený bielym jogurtom

[hana-code-insert name=’Reklama_inline_1′ /]

#2. Utorok

Počas dňa si môžete dopriať 2 kusy morského vlka s kapustou alebo fazuľou a rastlinným olejom. Je potrebné konzumovať zeleninovo-ovocné šťavy a surové ovocie.

#3. Streda

Raňajky – 200g ryža s dusenou zeleninou, pohár paradajkovej šťavy
Desiata – 30g nízkotučného syra, jablko
Obed – zelerová alebo brokolicová polievka, plátok ražného chleba a jablko
Olovrant – 150g varené ryby, 200g dusené zelené fazuľky
Večera – šalát z červenej repy, mrkvy, kapusty a citrónovej šťavy

#4. Štvrtok

Vyvážený deň na šťavách, zriedených s vodou v pomere 2:1. Celkové množstvo – 3 litre

1
2