Úvod Tipy a Triky Ideálna poloha pre dobrý spánok? Skúste týchto 5 polôh, ktoré vám pomôžu...

Ideálna poloha pre dobrý spánok? Skúste týchto 5 polôh, ktoré vám pomôžu ZASPAŤ okamžite

Málokto z nás dokáže zaspať, akonáhle sa dostane do postele. Našťastie existujú cvičenia, ktoré vám pomôžu upokojiť nervový systém, zmierniť stres a relaxovať v priebehu niekoľkých sekúnd.

#Lajfhek pre vás našiel 5 jednoduchých jogových póz, po ktorých budete spať ako bábätko.

Nohy na stene

Poloha s nohami na stene
Poloha s nohami na stene

Ako na to: Ležte smerom k stene a položte si vankúš pod pás. Zdvihnite nohy tak, aby vaše päty a kolená boli v rovnakej línii a vaše ruky ležali pozdĺž vášho tela, dlaňami nadol, tak, ako je zobrazené. Zostaňte v tejto pozícii po dobu 2 minút.

Na bruchu

Poloha na bruchu
Poloha na bruchu

Ako na to: Ľahnite si na vankúš na brucho a spojte prsty za chrbtom. Zhlboka sa nadýchnite, ohnite chrbát a pokúste sa dosiahnuť ruky priblížiť čo najviac k vašim patäm. Následne sa pomaly postupne vyrovnávajte a ľahnite späť na posteľ s pomalým vydychovaním.

Opakujte cvičenie 5-10 krát.

Nohy spolu

Nohy spolu
Nohy spolu

Ako na to: Ľahnite si na vankúš, prekrížte nohy a rozložte kolená po stranách. Vaše ruky musia byť uvoľnené a natiahnuté pozdĺž vášho tela, dlaňami nahor. Dýchajte hlboko a rovnomerne. Zostaňte v tejto pozícii 3 minúty.

Natáčanie sa pri ležaní

Natáčanie sa pri ležaní
Natáčanie sa pri ležaní

Ako na to: Ľahnite si na chrbát, ohnite kolená a spojte ich. Pomaly nakláňajte nohy na stranu a držte ich rukami. Zostaňte takto 1 minútu a potom zmeňte stranu. Opakujte 2 krát pre každú stranu.

Na chrbte

Poloha na chrbte
Poloha na chrbte

Ako na to: Pohodlne si ľahnite na vankúš. Ľahko roztiahnite nohy a ruky položte vedľa tela, dlaňami nahor. Následne sa 3 krát zhlboka nadýchnite a vydychujte nosom. Potom urobte 4 bežné nádychy a výdychy. V tomto bode sa budete cítiť ospalý a čoskoro upadnete do hlbokého spánku.

Dobrú noc!