Tieto „prešpekulované“ marketingové ťahy používa každé obchodné centrum: Určite dostali už aj vás!

Vytvárajú lesklý a atraktívny výklad

Väčšina obchodov sa pokúša vytvoriť zobrazenie malého výberu svojich položiek za super lesklým oknom obchodu. Jasné farby, elegantný dizajn a veľa svetla spolu vytvárajú dokonalý obraz obchodu a robia ho tak luxusným.

Pohotový personál

Na rovnakom princípe fungujú aj dobre mierené rady personálu. Slečna vidí, že si do kabínky ťaháte bundu, a následne vás dobrých päť minút pozoruje, ako sa na seba v zrkadle neviete vynadívať.

Personál sa pozrie, ktorú bundu ste si vybrali a následne idú do obchodu pre veci, ktoré by sa vám k nej mohli hodiť. Následne ďalšie kusy oblečenia donesú na regál alebo stojan pri kabínkach, aby ste si ich pri opúšťaní kabínky všimli.

Ďalším spôsobom je taktika typu: „Tá blúza vám náramne pristane. No viete, ako by na vás vyzerala ešte lepšie? Keby ste si k nej dali toto!“, pričom vám do ruky vopchá bižutériu za cenu menšieho diamantu a už to ide…

Produkty podobné tým značkovým

Ak navštevujete v nákupných centrách obchody s oblečením, pravdepodobne ste si už všimli, že niektoré z obchodov ponúkajú lacný ikonický model určitej drahej značky, skrátka napodobeninu. Obchody sa tak snažia ponúknuť ľuďom dizajnovo a cenovo lákavé produkty, pripomínajúce tie od drahých značiek.