Chudnutie 5 typov väčšieho bruška, ktoré nie sú spôsobené nadmernou hmotnosťou

5 typov väčšieho bruška, ktoré nie sú spôsobené nadmernou hmotnosťou

41955
0

Niekedy sa zdá, že brucho neznižuje svoju veľkosť, napriek nášmu najlepšiemu úsiliu.

Hoci ste počas diéty nezhrešili a už roky sa snažíte stravovať zdravo, napriek tomu máte väčšie brucho. Ak aj vás trápi niečo podobné, podľa nasledujúcich riadkov zistíte, v čom spočíva váš problém a aký typ brucha máte vy sama.

Našli sme rady od Jamesa Duigana, hviezdneho trénera, ktorý vycvičil Elle Macphersonovú a Rosieho Huntingtona-Whiteleyho, a zistil príčiny nechceného rastu okolo pásu.

Vankúšikové brucho

Rozlišujúca funkcia:

“Vankúšiky” na vašom bruchu a bokoch.

Príčiny:

  • Sedavý spôsob života
  • Nadmerná spotreba alkoholu
  • Veľa cukru a rafinovaných sacharidov (sušienky, koláče a biely chlieb) alebo škrobové sacharidy (cestoviny a ryža) vo vašej strave

Ako sa ho zbaviť:

  1. Pite menej alkoholu.
  2. Prehodnoťte svoju stravu. Vyhýbajte sa špeciálnym dietetickým výrobkom a nízkotučným potravinám. Rozhodnite sa pre vajcia, chudé mäso a zeleninu, ako aj zdravé tuky, ako sú avokádo, orechy a ryby s vysokým obsahom zdravého tuku.
  3. Nájdite si čas na cvičenie. Nemusíte ísť do telocvične – dlhé prechádzky spojte s drepmi, výpadmi a to všetko doma.

Špeciálne pokyny:

Fyzické cvičenie a správna strava sú hlavné. Oboje vám umožnia vidieť, ako sa vaše bruško pomaly zmenšuje, a to vám dodá silu pokračovať.